El nom del domini serà el nom pel qual teus clients associaran la teva marca i ajudarà que aquests puguin trobar el teu lloc web més ràpid.

Segur que alguna cop t’has parat a pensar sobre el nom d’una empresa i t,hauras adonat del enginyós que pots arribar a ser per tal de tenir exit amb l,escull. Un exemple clar és Google, cuan l,escoltes mencionar ja saps situar el seu sector i els productes o serveis que ofereix, bé, això últim pot ser degut a un gran treball de branding per darrere, però abans d’això, ha estat el naming o tècnica de màrqueting per a la creació d’el nom de marca i per descomptat, el nom de domini.

No obstant, los que som de poble no ens compliquem tant la vida amb floritures i optem per la senzillesa en definitiva, el més evident i inequívoc de l’assumpte que ens competeix, i li posem … Taxin … taxin ! … ” Casa Manolo “, que així tothom sabrà de qui parlem.

En definitiva, a l’hora de triar el nom de domini del teu lloc web, has de tenir una miqueta de sort, aixi que comença a retzar el que sapigues per que el nom del domini desitjat, estigui disponible per poder registrar-lo.

Au, jo aqui ho deixo … ” Valor y al toro ” !.